Regulamin
1. Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Pokój wynajmowany jest na doby.
2. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, mailem lub wypełnić formularz rezerwacyjny na stronie www.hotelbystra.pl. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celach marketingowych świadczonych przez Hotel Bystra*** oraz w celach związanych z realizacją rezerwacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 962 z późniejszymi zmianami).
3.W przypadku wcześniejszej rezerwacji noclegu stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 30% procent ogólnej kwoty rezerwacji i pobytu. Termin wpłaty zadatku wynosi 2 dni.
4.Osoby, które nie wpłacą zadatku rezerwacji nie gwarantujemy zakwaterowania.
5.W przypadku anulacji rezerwacji powyżej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu istnieje możliwość wykorzystania zadatku na pobyt w innym terminie. Zadatek przepada w przypadku odwołania rezerwacji poniżej 14 dni od daty rozpoczęcia pobytu. Nie pojawienie się gości do godziny 10:00 dnia następnego powoduje anulacje rezerwacji.
6.Rezerwacje uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku na konto Hotelu. Jednocześnie wpłata zadatku, a tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji niniejszego Regulaminu przez osobę dokonującą rezerwację.
7. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom.
8. Za niewykorzystanie w całości zarezerwowanego terminu pobieramy 100% wartości nie wykorzystanej usługi.
9. Należność za pobyt pobierana jest w pierwszym dniu po przyjeździe.
10. Goście zobowiązani są dokonać meldunku zaraz po przyjeździe u pracownika Recepcji. W celu potwierdzenia tożsamości, Klient ma obowiązek okazać dokument z fotografią.
11.Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek nie przyjazdu, późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji nie powoduje obniżenia płatności za usługę.
12. Ilość osób zajmujących pokój nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu.
13. W przypadku zauważenia nieprawidłowości lub usterek prosimy o poinformowanie pracownika recepcji.
14. Hotel ponosi ograniczoną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy znalezionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonymi przepisami art.846-849 Kodeksu Cywilnego.
15. Gość naszego hotelu ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.
16. W przypadku zgubienia karty gość ponosi odpowiedzialność materialną w wysokości 50zł.
17. Zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego na terenie całego obiektu. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem straży pożarnej i karą pieniężną.
18. W hotelu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do 7:00 rano.
19. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren obiektu.
20. Zabronione jest chodzenie w butach narciarskich po obiekcie oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi, hotel osiada do dyspozycji narciarnię.
21. Zastrzeżenia i reklamacje dotyczące jakości świadczonych usług prosimy składać nie później niż dobę od momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane.
22. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony. Nie ponosimy odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu.
23. Zapoznanie z regulaminem jest obowiązkiem każdego z gości, a osoby naruszające zasady regulaminu będą zobowiązane do opuszczenia obiektu.